معرفی برند های کاترپیلار و کوماتسو

کاترپیلار

یک شرکت آمریکایی در زمینه صنایع سنگین است. طراحی و توسعه، مهندسی و ساخت موتورهای دیزلی و گازی، توربینهای گاز، تجهیزات سنگین، ماشینآلات راه سازی و کشاورزی، لیفتراکها، لوکوموتیوها، پمپهای هیدرولیک، گیربکسها، اکسلها، الکتروموتورها و کامیونها فعالیت میکند و بهعنوان بزرگترین سازنده ماشینآلات عمرانی و معدنی جهان شناخته میشود.

شرکت کاترپیلار در سال ۱۹۲۵ توسط بنجامین هولت و از ادغام شرکت تراکتورسازی سی.ال. بست با شرکت کارخانجات هولت، تأسیس گردید.
دفتر مرکزی کاترپیلار در شهر دیرفیلد، ایلینوی قرار دارد. کاترپیلار با برند CAT و رنگ زرد محصولاتش، شناخته میشود همچنین این شرکت مجوز تولید و عرضه کفش های کار و لباس کار را تحت عنوان Cat دارد.

کوماتسو

یک شرکت چندملیتی ژاپنی است که تجهیزات ساختمانی، نظامی، معدنی، راه سازی و کشاورزی تولید می کند. کوماتسو در سال ۱۹۱۷ در حومه شهر توکیو پایتخت ژاپن، شروع به کار کرد. بهعنوان یکی از بزرگترین سازندگان بولدوزر، بیلمکانیکی و لودر در جهان بعد از کاترپیلار شناخته میشود.
خط تولید ماشین های پرس، لیزر و ژنراتورهای ترموالکتریک آن دردفتر مرکزی آن در میناتو، توکیو، ژاپن است. این شرکت از نام شهر کوماتسو، استان ایشیکاوا، جایی که شرکت کوماتسو در سال 1921 تاسیس شد، نامگذاری شد. در سراسر جهان، گروه کوماتسو متشکل از کوماتسو با مسئولیت محدود و 258 شرکت دیگر است. کوماتسو پس از کاترپیلار، دومین تولید کننده تجهیزات ساختمانی و تجهیزات معدنی در جهان است. با این حال، در برخی مناطق (ژاپن، چین)، کوماتسو سهم بیشتری نسبت به کاترپیلار دارد. این شرکت در ژاپن، آسیا، آمریکا و اروپا فعالیت های تولیدی دارد.